Porin VPK nuoriso-osasto etsii uusia pelaajia

Laji on palokunta,vpk ja joukkueen kotipaikka on Pori. Joukkueeseen kuuluu 7 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tervetuloa mukaan nuoriso-osaston toimintaan! Nuoriso-osastossa on mukana 10-17 -vuotiaita nuoria. Toiminnassa on koulutuksella keskeinen osa, sillä tavoitteena on opettaa nuorille kattavasti palo- ja pelastusalan alkeita, sekä yleisiä kansalaistaitoja. Osaston jäsenet on harjoituksissa jaettu kolmeen koulutusryhmään iän ja palokuntakokemuksen mukaan. Näiden lisäksi 7-9 -vuotiaat toimivat erikseen varhaisnuoriso-osastossa.

Koulutus sisältää mm. pelastusalan tehtävissä toiminnan alkeiden harjoittelua, ensiapukoulutusta, alkusammutuskaluston käyttöä sekä paljon muuta palokunnan työhön liittyvää toimintaa. Koulutukseen kuuluu olennaisena osana myös liikenneturvallisuus ja liikunta eri muodoissaan. Erilaisilla kilpailuilla on myös merkittävä rooli osaston toiminnassa. Jäsenet keskenään kilpailevat erilaisissa tieto- ja taitokilpailuissa ja eri palokuntien välisiä kilpailuita on myös useita.

Leiritoiminta on vilkkaimmillaan kesällä. Silloin leirien pituudet vaihtelevat viikonlopun kilpailuleiristä viikon kestävään koulutusleiriin. Viikon leirillä jokainen nuori suorittaa jonkun palokuntanuorille suunnatun kurssin.

Muusta toiminnasta mainittakoon joka toinen vuosi järjestettävä Porin alueen 24h-harjoitus, erilaiset juhlat, tutustumiskäynnit ja retket.

Nuoriso-osasto kokoontuu harjoituksiin keskiviikkoisin klo 18.00 Paikka on Porin VPK:n paloasema osoitteessa Itäpuisto 13 (Ravintola Punaisen Kukon sisäpiha, puistojen risteyksessä). Harrastus on maksuton.

Onko nuoresi kiinnostunut toiminnasta? Ota yhteyttä osaston johtajaan puhelimitse tai sähköpostilla:
Valtteri Kankaristo, 040 172 7798, valtteri(piste)kankaristo(miuku)porinvpk(piste)fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 4 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.